The BROTHERHOOD'S of RXZ Bikerz...


    kepada geng2 yang berada di JB

    Share

    mu9661
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 385
    Location : melakau....
    Registration date : 20/11/2008

    kepada geng2 yang berada di JB

    Post by mu9661 on Sat Feb 27, 2010 10:52 am

    ade mase pree bole la lepak2 bandor ye...
    huhuhuhu
    aku berada di JB...
    kontek2 la 0126060414
    da xslalu online..opis xde tenet

    cupa
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 458
    Age : 22
    Location : kluang
    Registration date : 29/04/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by cupa on Sat Feb 27, 2010 12:06 pm

    da pindah ke jb ye??
    boley lepak2,,

    mu9661
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 385
    Location : melakau....
    Registration date : 20/11/2008

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by mu9661 on Sat Feb 27, 2010 1:12 pm

    idup ku mmg slalu berpindah2...
    ke mane pegi pun...jb gak pegi nye nnt..
    huhuhuhuh

    Nizam
    Standard Modified
    Standard Modified

    Number of posts : 92
    Age : 27
    Location : muo-pasir gudang
    Registration date : 03/06/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by Nizam on Sat Apr 10, 2010 12:06 am

    bleh.. bla mau lepak

    cupa
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 458
    Age : 22
    Location : kluang
    Registration date : 29/04/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by cupa on Sat Apr 10, 2010 12:17 am

    kumpul ramei2 dak jb bro ayuh..!!

    ezz-JCS6757
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 250
    Age : 25
    Location : Subang, Shah Alam
    Registration date : 05/06/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by ezz-JCS6757 on Sat Apr 10, 2010 12:57 am

    aku naik shah alam ko turun jb lak
    adehh

    sikacak
    standard

    Number of posts : 13
    Registration date : 04/01/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by sikacak on Mon Apr 12, 2010 7:23 pm

    lyn je...........
    tp kene set betul2 bro....

    azwan
    Shooter
    Shooter

    Number of posts : 762
    Age : 20
    Location : Jalan gelap sg buaya - bukit beruntung
    Registration date : 03/04/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by azwan on Tue Apr 13, 2010 6:10 pm

    aku free hari khamis mlm smpai hari isnin..hari isnin malam selasa aku da nak balik KL.
    kalau nak lepak mane2 ajak la ye..aku kat skudai je.thanx kwn2~

    pinlampin
    standard

    Number of posts : 17
    Registration date : 14/04/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by pinlampin on Wed Apr 14, 2010 12:16 pm

    hye bro..aku baru joint forum nih...duk jb gak...ade uott ke?

    azwan
    Shooter
    Shooter

    Number of posts : 762
    Age : 20
    Location : Jalan gelap sg buaya - bukit beruntung
    Registration date : 03/04/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by azwan on Wed Apr 14, 2010 12:32 pm

    bro pin lampin lokasi kat mane?

    is
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 919
    Age : 28
    Location : Batu Pahat-Shah Alam
    Registration date : 25/02/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by is on Wed Apr 14, 2010 11:34 pm

    ezz-JCS6757 wrote:aku naik shah alam ko turun jb lak
    adehh

    ezz s.alam k ne??

    katakmerahputih
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 101
    Age : 29
    Location : segamat,melaka,jb
    Registration date : 30/12/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by katakmerahputih on Wed May 05, 2010 10:21 am

    mne kwn2 duk jb?
    hit me k..0126034810..kwn kt jb nie....
    leh lpk same....lpk kt hidden ke...huahua....

    Nizam
    Standard Modified
    Standard Modified

    Number of posts : 92
    Age : 27
    Location : muo-pasir gudang
    Registration date : 03/06/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by Nizam on Thu May 06, 2010 1:50 am

    kat jb nazym pon ada

    sikacak
    standard

    Number of posts : 13
    Registration date : 04/01/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by sikacak on Thu May 06, 2010 3:44 am

    huh ape lg abg botak, sabtu 8/5 mlm kuar jom...
    abg botak set tempat lah...
    yg laen follow amcm???

    mu9661
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 385
    Location : melakau....
    Registration date : 20/11/2008

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by mu9661 on Fri May 07, 2010 5:08 pm

    erk..niat di ati mmg nak lepak..tp sementara ni..moto kat melaka..
    xamik lg...huhuhuhh
    kang aku dtg pakai beskal xbest lak nak lepak same2...
    tggu moto aku ade bole la kita lepak2 oriteeeeeeeeeeeeeeeee..

    AcOi_taikcicaK
    Shooter
    Shooter

    Number of posts : 1314
    Location : Puchong / Damansara / Penang / Sg. Petani
    Registration date : 10/04/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by AcOi_taikcicaK on Fri May 07, 2010 6:06 pm

    nek ss pun ok per...ss tu pun power jgk hehehe

    sikacak
    standard

    Number of posts : 13
    Registration date : 04/01/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by sikacak on Sat May 08, 2010 3:51 am

    pulak.......

    Kaer
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 628
    Location : Jay Bee - Bangi
    Registration date : 08/05/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by Kaer on Sat May 08, 2010 7:39 pm

    jay bee kt ne tmpt melepak..
    kwn bru lg kt cni...
    xde geng melepak ni..
    huhuhu..

    cupa
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 458
    Age : 22
    Location : kluang
    Registration date : 29/04/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by cupa on Thu May 20, 2010 2:18 pm

    kwn yang dari johor bahru berapa ramei kompom gegar port dikson..?
    diharap jam 6 sudah sampai tol ayer kitam..
    atau nk awal lg,datang awl ciket,lepak dataran kluang..

    pemalu
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 484
    Age : 23
    Location : johor-melaka-n9-kuala lumpur
    Registration date : 13/12/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by pemalu on Thu May 20, 2010 3:05 pm

    agak2 sampai tangkak pkol bape?

    cupa
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 458
    Age : 22
    Location : kluang
    Registration date : 29/04/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by cupa on Thu May 20, 2010 5:40 pm

    sejam lepas tu la abg pemalu...
    nti dah nk gerak kwn haloo2 ang ye..
    dalam kol 8 kot..
    sebab nk g solat dulu..
    =)

    mizi353
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 413
    Age : 21
    Location : Southern Peninsular Malaysia
    Registration date : 10/08/2009

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by mizi353 on Thu May 20, 2010 9:00 pm

    xtau berape org yg kompen lg.. aku kompen pg.. tunggu kt tol air itam nanti..
    pade membe2 yg nk gerak dr jb blehler kumpol kt petronas sblm masuk tol skudai sblm kul 5 ptg.. kalu kul 5 ptg tu xde yg sampe lg, maner yg ader tu gerak dulu ke tol air itam..
    sekian terima kasih.. Razz

    fiiq26
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 340
    Age : 18
    Location : Muar --> Kepong, KL
    Registration date : 20/05/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by fiiq26 on Thu May 20, 2010 9:09 pm

    salam orang jb..
    nak tanya sikit arh..
    betul ke cite ni..
    ak ad dgr,
    plat ribet tak lepas kat sana?? scratch

    Guest
    Guest

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by Guest on Thu May 20, 2010 9:14 pm

    plat ribet tue camne eh?

    fiiq26
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 340
    Age : 18
    Location : Muar --> Kepong, KL
    Registration date : 20/05/2010

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by fiiq26 on Thu May 20, 2010 9:33 pm

    ini macam bro..


    Sponsored content

    Re: kepada geng2 yang berada di JB

    Post by Sponsored content Today at 3:57 pm


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 3:57 pm