The BROTHERHOOD'S of RXZ Bikerz...


    Luahkan Semua

    Share

    radenkyo^BDL^
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 272
    Age : 24
    Location : ampang(bktPermai)/Peejay(oldtown)
    Registration date : 30/06/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by radenkyo^BDL^ on Mon Sep 13, 2010 2:52 pm

    sedeyh je teman mndgr nye...

    hantu_malam
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 113
    Age : 26
    Location : Quantown + J-t0wn(jengka)
    Registration date : 07/09/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by hantu_malam on Mon Sep 13, 2010 3:18 pm

    nz wrote:mcm lahanat kete potong tnjuk fuck kt ko..ko biau tol geng
    ape ko wat kt keter tu?
    motor ko ni brape leh pegi ni sbnarnye..sian lak aku tgk citer ni..
    slmat ari raye,!!

    sbb jln jauh ak ltak bdan ak atas tank smbil tangan tongkat dagu..santai2...xpon sbb ak rem2 kt rNr gmbang mse nk stat grak(normal r kan)bgi mtor 2 pnaz...

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Tue Oct 19, 2010 5:09 pm

    Doa Kepada Tuhan

    Tuhanku
    Kerana Aku Menyerahkan Diriku Ini
    Untuk Kau Adili
    Dan Aku Terima Pembalasan Mu
    Sebagaimana Perilaku Selama Aku Berpaling Dari Jalanmu

    Tuhanku
    Aku Memohon Pengampunan
    Pada Kasih Sayang Dan Rahmat Mu
    Aku Berlindung

    Tuhanku
    Kasihanilah Aku
    Berikanlah Aku Kekuatan Menghadapi Hukuman Ini

    Tuhanku
    Kuatkanlah Aku
    Teguhkanlah Aku Dalam Perjuangan Emosi

    Kepada Mu Aku Berserah Diri, Mengadu Dan Merayu

    Fuyoh
    11.00 am
    Pejabat Koperasi Serbaguna
    Peneroka Felda Bukit Sagu 01

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Wed Nov 24, 2010 11:46 pm

    5 Tahun...

    Sayang,
    Masih aku ingati di saat itu,
    tatkala mendengar suaramu,
    aku seolah hilang dalam anganku,
    untuk memiliki dirimu,
    seorang gadis di usiaku 25 tahun,
    aku cuba mengenalimu,
    dan membisikkan sesuatu padamu,
    ianya disambut satu jawapan yang memberi sejuta harapan.

    Perkenalan kita bermula di ruang maya,
    hinggakan aku sanggup bersusah payah dari selatan,
    menemui dirimu di tengah kota Puduraya,
    bersenda gurau bertentang mata,
    menguatkan janji yang ku kata sehari - hari,
    saling bertemu keluarga dan menyemai silaturrahim.

    Sayang,
    Dari pertemuan ke pertemuan di kota,
    kau pintaku menemanmu ke utara,
    menemanmu pulang ke menara gading,
    walaupun menaiki indera dua tingkat,
    dan selalunya kita berasmara,
    menyemai buih perhubungan,
    yang aku tahu ianya salah di mata sesiapapun,
    malah salah di sisi agama.

    Namun bagaimana aku harus menahan,
    kau pintaku menunggu dan menunggu,
    sehingga kau tamat pelajaran,
    sehingga kau mula bekerja,
    sehingga masalahmu selesai,
    aku setia dan terus setia.

    Pada satu malam,
    yang mana aku sedang berusaha hadir ke rumahmu,
    menemui keluargamu,
    dengan sebentuk cincin dan rantai emas,
    sebagai tanda aku memilihmu sebagai bakal isteriku,
    di kegelapan Genting Sempah yang kejam,
    aku hilang pandangan lalu kabur tanpa sedari.

    Dan di malam Syawal,
    aku di rumah menanti panggilanmu,
    namun kau tidak pernah mengetahui bahawa aku kesakitan,
    menunggu belaian darimu,
    menunggu suaramu,
    sehinggalah...

    Tanggal 18.10.2010,
    aku menghubungimu di hari lahirmu yang ke 25,
    di mana aku menerima khabar yang amat menyiksa dan menyakitkan,
    menghancurkan tembok kesetiaan dan kejujuran aku,
    memusnahkan sejuta harapan yang kau berikan,
    meranapkan mahligai impian dengan sebaris kata.

    "Aku telah dimiliki insan yang lain"
    Bagaikan petir halilintar menjamah tubuhku,
    semudah itu kau hamburkan kata - kata pembunuh jiwaku,
    mudahnya kau membiarkan aku tertanya - tanya,
    di manakah letaknya cinta dan kasih sayangmu,
    di manakah letaknya rindu dan setiamu,
    di manakah letaknya jujur dan janjimu.
    5 tahun aku di sini dan di sini...
    5 tahun...

    Dari:

    Aku Yang Kau Panggil Sayang
    Nor Asri Bin Bahari
    0142166135
    Felda Bukit Sagu 01
    Kuantan, Pahang


    Last edited by Fuyoh on Sat Nov 27, 2010 10:19 am; edited 1 time in total

    Joi JFW
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 524
    Age : 27
    Location : kuala kangsar/kuala lumpur
    Registration date : 16/03/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by Joi JFW on Thu Nov 25, 2010 12:12 pm

    Fuyoh wrote:5 Tahun...

    Sayang,
    Masih aku ingati di saat itu,
    tatkala mendengar suaramu,
    aku seolah hilang dalam anganku,
    untuk memiliki dirimu,
    seorang gadis di usiaku 25 tahun,
    aku cuba mengenalimu,
    dan membisikkan sesuatu padamu,
    ianya disambut satu jawapan yang memberi sejuta harapan.

    Perkenalan kita bermula di ruang maya,
    hinggakan aku sanggup bersusah payah dari selatan,
    menemui dirimu di tengah kota Puduraya,
    bersenda gurau bertentang mata,
    menguatkan janji yang ku kata sehari - hari,
    saling bertemu keluarga dan menyemai silaturrahim.

    Sayang,
    Dari pertemuan ke pertemuan di kota,
    kau pintaku menemanmu ke utara,
    menemanmu pulang ke menara gading,
    walaupun menaiki indera dua tingkat,
    dan selalunya kita berasmara,
    menyemai buih perhubungan,
    yang aku tahu ianya salah di mata sesiapapun,
    malah salah di sisi agama.

    Namun bagaimana aku harus menahan,
    kau pintaku menunggu dan menunggu,
    sehingga kau tamat pelajaran,
    sehingga kau mula bekerja,
    sehingga masalahmu selesai,
    aku setia dan terus setia.

    Pada satu malam,
    yang mana aku sedang berusaha hadir ke rumahmu,
    menemui keluargamu,
    dengan sebentuk cincin dan rantai emas,
    sebagai tanda aku memimilihmu sebagai bakal isteriku,
    di kegelapan Genting Sempah yang kejam,
    aku hilang pandangan lalu kabur tanpa sedari.

    Dan di malam Syawal,
    aku di rumah menanti panggilanmu,
    namun kau tidak pernah mengetahui bahawa aku kesakitan,
    menunggu belaian darimu,
    menunggu suaramu,
    sehinggalah...

    Tanggal 18.10.2010,
    aku menghubungimu di hari lahirmu yang ke 25,
    di mana aku menerima khabar yang amat menyiksa dan menyakitkan,
    menghancurkan tembok kesetiaan dan kejujuran aku,
    memusnahkan sejuta harapan yang kau berikan,
    meranapkan mahligai impian dengan sebaris kata.

    "Aku telah dimiliki insan yang lain"
    Bagaikan petir halilintar menjamah tubuhku,
    semudah itu kau hamburkan kata - kata pembunuh jiwaku,
    mudahnya kau membiarkan aku tertanya - tanya,
    di manakah letaknya cinta dan kasih sayangmu,
    di manakah letaknya rindu dan setiamu,
    di manakah letaknya jujur dan janjimu.
    5 tahun aku di sini dan di sini...
    5 tahun...

    Dari:

    Aku Yang Kau Panggil Sayang
    Nor Asri Bin Bahari
    0142166135
    Felda Bukit Sagu 01
    Kuantan, Pahang

    baek pny copy...hihi

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Thu Nov 25, 2010 8:09 pm

    sajak tu aku yang tulis...
    Smile
    Nor Asri Bin Bahari = Fuyoh = Khaleed ...

    MasterSpeed
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1988
    Age : 35
    Location : Semenanjung Malaysia
    Registration date : 29/05/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by MasterSpeed on Thu Nov 25, 2010 8:47 pm

    aduh.....ape kena dgn bang fuyoh..hahahahaha

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Thu Nov 25, 2010 9:56 pm

    hidup yang indah hanya sementara
    impian tak semudah kenyataan
    harapan hanya tinggal harapan

    roTi^coKLaT
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 942
    Age : 20
    Location : Mersing - Kota Tinggi - Mersing
    Registration date : 28/04/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by roTi^coKLaT on Fri Nov 26, 2010 11:25 am

    abam fuyoh..
    nnti ko ajar aku kalekan bajak wt sajak ea..

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Sat Nov 27, 2010 10:05 am

    insya Allah, boleh saja. pengerasnya macam biasa...

    ubuntu
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 697
    Age : 23
    Location : Proud to be Kelate-PJ-Bangi
    Registration date : 01/01/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by ubuntu on Sun Nov 28, 2010 10:28 am

    halo bam fuyoh syg..lamo xdgr kabo

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Sun Nov 28, 2010 6:52 pm

    ala kau mat
    bukan nak sms ke call aku ke
    0142166135
    aku suntut kau 13 juta ratus kali mau?

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Koleksi Puisi - Monolog Cinta Luka

    Post by Fuyoh on Fri Jan 21, 2011 10:33 pm

    Pengantar Penulis

    Assalamualaikum

    Saya sengaja melayari lawan web peribadi saya dan mentelaah koleksi puisi tulisan sendiri.
    Apa yang tersurat di atas layar lcd ini bukan untuk mencari simpati atau apa saja motif.
    Cuma mencoret perasaan yang terpendam. Semoga ada penghayatan untuk pengajaran.

    Koleksi Puisi - Monolog Cinta Luka
    Karya Asli : Asri @ Fuyoh @ Khaleed @ Syawal


    Cerita

    Sampai saat ini
    Aku terus aja
    Melalu detik kenyataan pahit
    Walau puas aku mengolah laluan
    Aku hilang segala
    Semua pergi dan lari
    Yang tinggal
    Hanya tanda yang berbekas
    Yang manis dulu kini jadi mimpi ngeri

    Kapan ia tamat
    Jadi tandatanya
    Yang terbit dari lubuk akal
    Lalu menusuk hati
    Kapan pula aku bakal jadi gagah menghadapi
    Aku ngak tahu

    Gila !
    Kok semua ada penyelesaian ?
    Tangis segala, munajat cinta
    Dia dengar, tahu
    Aku sakit di sini
    Hampir mati kerana kecewa, kerana cerita
    Indah percuma

    Ilusi ?
    Nyata benar
    Harapan?
    Hancur semua

    Aku bermonolog sendiri
    Aku mau tunggu
    Bilang teman
    Jangan ! Mas jangan mas !
    Dia takkan lagi jadi cewekmu !
    Cari yang lain!
    Aku balas
    Ngak!
    Aku tetap disini
    Menanti dia
    Kekasih yang sangat dekat di hati aku

    Padang Bolasepak Jengka 2 11.20 pm

    Pedih

    Aku Memikirkan Esok Lusa Bersendirian
    Kenyataan Yang Amat Pedih
    Harus Aku Harungi
    Sehingga Aku Berteman
    Halal Dengan Ikatan
    Sama Ada Siapa Yang Terpilih
    Aku Redha Dan Menerima
    Asalkan Punya Sifat Isteri Yang Menyenangkan
    Tak Perlu Kecantikan Seperti Model Majalah
    Tak Perlu Anak Hartawan

    Aku Hanya Insan Biasa Yang Mencari
    Untuk Bahagia Hingga Nyawa Bercerai Badan...

    Auckland International Airport 10.00 am

    Cari Pengertian

    Aku Lihat Bintang Di Langit
    Aku Nampak Bayang
    Kenangan Indah Kita

    Bukan Mau Canda Bicara
    Tapi Benar Ada Dalam Hati
    Senyum Tawa Kamu
    Telatahmu
    Penuh Rajuk Dan Pujuk Rayu

    Tapi Itu Hanya Masa Lalu
    Yang Memberi Aku Waktu Gembira
    Lamanya 5 Tahun
    Kini Aku Sepi
    Tertanya Tanya
    Termanggu

    Apa Pengertian Itu Bagi Kamu
    Apa Saja Maknanya
    Apakah Kau Tahu
    Apa Itu Cinta Bagimu

    Wellington Dairy Farm Park 8.30 am

    Sajak Mat Bunga Patah Sayap

    Aku lihat bintang di langit,
    tentu sekali singar kerdipannya,
    menerbit rasa damai di hati,
    rasa ingin tahun mula meniti,
    kenapa bintang itu bisa bercahaya,
    tika gelap malam.

    Aku datang waktu sebegini,
    ada rayu dan pujuk hati,
    tapi aku juga ada harga diri,
    menjejak kelam sepi itu,
    dan semuanya tak lagi berseri,
    bintang kian malap,
    pudar dimamah masa.

    Aku kini berangkat pergi,
    sudah aku tau ini bukan tempatku lagi,
    biar langkah membawa jasad ini,
    dan jiwaku sebenarnya telah mati,
    bersama cinta yang pergi...

    KLIA Sepang 9.00 am


    Doa Kepada Tuhan

    Tuhanku
    Kerana Aku Menyerahkan Diriku Ini
    Untuk Kau Adili
    Dan Aku Terima Pembalasan Mu
    Sebagaimana Perilaku Selama Aku Berpaling Dari Jalanmu

    Tuhanku
    Aku Memohon Pengampunan
    Pada Kasih Sayang Dan Rahmat Mu
    Aku Berlindung

    Tuhanku
    Kasihanilah Aku
    Berikanlah Aku Kekuatan Menghadapi Hukuman Ini

    Tuhanku
    Kuatkanlah Aku
    Teguhkanlah Aku Dalam Perjuangan Emosi

    Kepada Mu Aku Berserah Diri, Mengadu Dan Merayu

    Masjid Syukur KLCC 9.00 pm

    5 Tahun

    Sayang,
    Masih aku ingati di saat itu,
    tatkala mendengar suaramu,
    aku seolah hilang dalam anganku,
    memiliki dirimu
    seorang gadis di usiaku 25 tahun,
    aku cuba mengenalimu,
    dan membisikkan sesuatu padamu,
    ianya disambut satu jawapan yang memberi sejuta harapan.

    Perkenalan kita bermula di ruang maya,
    hinggakan aku sanggup bersusah payah dari selatan,
    menemui dirimu di tengah kota Puduraya,
    bersenda gurau bertentang mata,
    menguatkan janji yang ku kata sehari - hari.

    Sayang,
    Dari pertemuan ke pertemuan di kota,
    kau pintaku menemanmu ke utara,
    menemanmu pulang ke menara gading,
    walaupun menaiki indera dua tingkat,
    dan selalunya kita berasmara,
    menyemai buih perhubungan,
    yang aku tahu ianya salah di mata sesiapapun,
    malah salah di sisi agama.

    Namun bagaimana aku harus menahan,
    kau pintaku menunggu dan menunggu,
    sehingga kau tamat pelajaran,
    sehingga kau mula bekerja,
    sehingga masalahmu selesai,
    aku setia dan terus setia.

    Pada satu malam,
    yang mana aku sedang berusaha hadir ke rumahmu,
    menemui keluargamu,
    dengan sebentuk cincin dan rantai emas,
    sebagai tanda aku memimilihmu sebagai bakal isteriku,
    di kegelapan Genting Sempah yang kejam,
    aku hilang pandangan lalu kabur tanpa sedari.

    Dan di malam Syawal,
    aku di rumah menanti panggilanmu,
    namun kau tidak pernah mengetahui bahawa aku kesakitan,
    menunggu belaian darimu,
    menunggu suaramu,
    sehinggalah...

    Tanggal 18.10.2010,
    aku menghubungimu di hai lahirmu ke 25,
    di mana aku menerima khabar yang amat menyiksa dan menyakitkan,
    menghancurkan tembok kesetiaan dan kejujuran aku,
    memusnahkan sejuta harapan yang kau berikan,
    meranapkan mahligai impian dengan sebaris kata.

    "Aku telah dimiliki insan yang lain"
    Bagaikan petir halilintar menjamah tubuhku,
    semudah itu kau hamburkan kata - kata pembunuh jiwaku,
    mudahnya kau membiarkan aku tertanya - tanya,
    di manakah letaknya cinta dan kasih sayangmu,
    di manakah letaknya rindu dan setiamu,
    di manakah letaknya jujur dan janjimu.

    5 tahun aku di sini dan di sini...
    5 tahun...

    Kuantan Medical Centre 11.25 pm

    Puisi 1 Pagi Untuk Bucuk

    malam yang dingin ini membuat aku mengingatkan dikau
    tersenyum di sofa merenung aku yang kaget
    keayuanmu memanggil jiwa ini melayari dasar hatimu
    mungkin kesepian mengubah sejarah esok
    mungkin penerimaan menjamah sejuta kebarangkalian
    sambil mendengar Nessun Dorma - Pavioratti, jemariku berlari di atas kekunci ini
    menitip sebuah puisi berlagu tanpa irama
    adakah aku akan memilikimu sayang
    atau aku akan terus berpuisi sehingga ada yang singgah bercinta denganku

    Phoenix Cyber Café 10.00 pm 21.06.2005

    Alangkah

    alangkah indahnya kalau dapat memiliki sebuah taman di ruang hati
    puteri yang hadir dalam mimpi
    tetapi hanya satu keindahan yang aku ciptakan untuk menghadirkan
    puteri dalam mimpi di setiap malam yang sunyi

    alangkah pedihnya kiranya taman yang aku miliki telah dinodai dengan pasti
    tetapi aku masih menanti kiranya ada sebuah taman yang masih subur
    dan belum berpunya untuk aku penuhi dengan cinta yang ikhlas dari sanubari

    alangkah aku berharap kiranya malam ini aku dapat menyelami hati
    seorang puteri yang sedia memberikan aku kebahagiaan yang panjang
    untuk seumur hidupku

    Phoenix Cyber Café 9.00 pm 21.06.2005

    bdn9430
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 234
    Age : 41
    Location : clunk berhampiran HARBOUR PLACE,sblm port klang dan selepas bandar klang
    Registration date : 15/12/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by bdn9430 on Sat Jan 22, 2011 4:24 am

    amboi........panjang nyer bro............nk bace pon xlarat den.....huhuhuhuh

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Sat Jan 22, 2011 3:24 pm

    koekoekoekoe dah namo koleksi

    incikATIP
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 122
    Age : 24
    Location : kepong+kL
    Registration date : 25/11/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by incikATIP on Sat Jan 22, 2011 4:05 pm

    nk luahkan perasaan gak bole?

    bdn9430
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 234
    Age : 41
    Location : clunk berhampiran HARBOUR PLACE,sblm port klang dan selepas bandar klang
    Registration date : 15/12/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by bdn9430 on Sat Jan 22, 2011 4:13 pm

    ku tahu,kau bukan layak untukku......mengapa harus cemburu.....fikirkan dirimu........
    hehehehehe

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Sat Jan 22, 2011 11:05 pm

    memang ruang ni untuk luahkan perasaan masing masing

    incikATIP
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 122
    Age : 24
    Location : kepong+kL
    Registration date : 25/11/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by incikATIP on Sun Jan 23, 2011 4:22 am

    ini luahan hati aku. spe nk baca, bacalah . xnk baca takpelah.




    bila dia ske kt aku..
    aku reject dia..
    aku ckp kita takde harapan nk kekal lme..
    padahal aku mmg x ske dia lg mse tu..
    tp ble lme2 dh knal..
    aku jtuh aty kt dia..
    aku try la kan..
    skali dia lak ckp..
    dia dh jauh aty kt aku..
    aku lak yg kne reject..
    sesalnye mse tu x terkira..
    sampai skarang ..
    aku terus mengharap.
    mengharap..
    dan mengharap lagii..
    akhirnya aku dpt tau..
    skrg dia dh berpunya..
    hancur luluh hAtiku menjadi debu..
    bagai ditusuk duri sembilu..
    akhrinya aku mengundur diri..
    dan memaksa diriku untuk terima dia hanya sebagai seorang..
    KAWAN..
    Crying or Very sad [b]

    bdn9430
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 234
    Age : 41
    Location : clunk berhampiran HARBOUR PLACE,sblm port klang dan selepas bandar klang
    Registration date : 15/12/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by bdn9430 on Sun Jan 23, 2011 6:37 am

    ni plak ak punya luahan aty yg terpendam.....

    dulu time susah,dia dtg lpk.....
    skunk da senang,blagak nk mampus.....
    time susah menagih simpati plak uh.....
    time da sng,perh...........nampak pon xtgur........
    ni la dia manusia zaman skunk.....
    lg2 remaja zaman skunk......
    ak juz nk luahkan coz ak mmg skit ati ngn bdk uh.....
    ak tggu time die ssh nanti.........
    kita tgk sapa carik sapa.......

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Sun Jan 23, 2011 2:03 pm

    begitu lumrah percintaan dan persahabatan
    apa yang ingin kekal hanyalah persaudaraan
    kot dicincang tak putus...

    bdn9430
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 234
    Age : 41
    Location : clunk berhampiran HARBOUR PLACE,sblm port klang dan selepas bandar klang
    Registration date : 15/12/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by bdn9430 on Sun Jan 23, 2011 2:48 pm

    btul uh bam fuyoh

    rider_dq
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 267
    Age : 26
    Location : ipoh~bandar puteri~putrajaya
    Registration date : 09/07/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by rider_dq on Mon Jan 24, 2011 9:53 am

    sy snow white wakil pencinta rxz geng central n northen heheh..

    debar cintaku ibarat
    berdezup rxz ku..

    kasih sayangku umpama
    seat empuk motorku..

    kerlipan jelingmu bagai
    sinar signal rxz ku..

    lenggangmu umpama
    lenggok cilok rxz ku..

    tali percintaan kita
    terjalin erat bagai
    rantai dan spoket rxz ku..

    aku la pencinta rxz..keskeskes( gelak abam bainz)
    dan juga mencintai wanita..haha

    roden
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 186
    Age : 30
    Location : jb
    Registration date : 25/10/2010

    Re: Luahkan Semua

    Post by roden on Mon Jan 24, 2011 11:00 am

    bonus dah kuar...
    angpau tggu kompeni bg..
    anual diner mlm mggu lps..

    lagu/puisi/pantun pe aku nk wt?
    huhuhuuu...


    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: Luahkan Semua

    Post by Fuyoh on Mon Jan 24, 2011 9:07 pm

    hampeh
    den jugak tak dapek bonus...

    Sponsored content

    Re: Luahkan Semua

    Post by Sponsored content Today at 10:38 pm


      Current date/time is Sat Dec 10, 2016 10:38 pm