The BROTHERHOOD'S of RXZ Bikerz...


    report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Share

    Poll

    how do u feel?

    [ 5 ]
    24% [24%] 
    [ 1 ]
    5% [5%] 
    [ 15 ]
    71% [71%] 

    Total Votes: 21

    ac4p
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 397
    Age : 24
    Location : kuantan-maran-jengka(PHG-2020)
    Registration date : 05/01/2009

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by ac4p on Fri Oct 01, 2010 5:51 am

    WDA-wa dak antu,,
    tu bwak moto laju2,,

    MasterSpeed
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1988
    Age : 35
    Location : Semenanjung Malaysia
    Registration date : 29/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by MasterSpeed on Fri Oct 01, 2010 10:13 am

    ac4p wrote:WDA-wa dak antu,,
    tu bwak moto laju2,,

    peh acap memberi kate2 yang terbaik untuk aku...hahahaha....tq. acap.......

    WA DAK ANTU akan beraksi superman bila malam menjelma.....setiap bulan purnama budak2 ni akan superman di atas pelusuk mane2 24 jam tanpa henti...Very Happy

    chaos_star
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 157
    Age : 30
    Location : WANGSA MAJU, AMPANG CHERAS, SETAPAK,
    Registration date : 07/09/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by chaos_star on Fri Oct 01, 2010 12:51 pm

    MasterSpeed wrote:
    ac4p wrote:WDA-wa dak antu,,
    tu bwak moto laju2,,

    peh acap memberi kate2 yang terbaik untuk aku...hahahaha....tq. acap.......

    WA DAK ANTU akan beraksi superman bila malam menjelma.....setiap bulan purnama budak2 ni akan superman di atas pelusuk mane2 24 jam tanpa henti...Very Happy

    perh giler rare.. da cam pontianak ahh.. Surprised

    FBI
    Penulis novel Rxz
    Penulis novel Rxz

    Number of posts : 328
    Age : 24
    Location : PERLIS-KL-JOHOR
    Registration date : 03/02/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by FBI on Fri Oct 01, 2010 1:39 pm

    Kengkawan sumer.. ak xdapat join ar ari tu.....

    MasterSpeed
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1988
    Age : 35
    Location : Semenanjung Malaysia
    Registration date : 29/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by MasterSpeed on Fri Oct 01, 2010 1:41 pm

    FBI wrote:Kengkawan sumer.. ak xdapat join ar ari tu.....

    tape...kitaorg paham...kau pun tak sembuh lagi...kalau gi pun cian kau...Very Happy....lain kali ye...kita pi teluk batik...hehehe

    Fuyoh
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1013
    Age : 36
    Location : FELDA Bukit Sagu 01
    Registration date : 06/03/2009

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Fuyoh on Fri Oct 01, 2010 3:29 pm

    OK Sebagai Menunaikan Janji Aku :

    VIDEO LAST PADA HARI PELEPASAN PULANG


    ac4p
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 397
    Age : 24
    Location : kuantan-maran-jengka(PHG-2020)
    Registration date : 05/01/2009

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by ac4p on Fri Oct 01, 2010 3:41 pm

    karam sing fuyoh asri..

    Kaer
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 628
    Location : Jay Bee - Bangi
    Registration date : 08/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Kaer on Fri Oct 01, 2010 4:10 pm

    sedikit gambirun mase nk balik..
    muto ABE d landa masalah spoket tajam...


    pomen2 terbaek ngah repair muto ABE..Razz

    hantu_malam
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 113
    Age : 26
    Location : Quantown + J-t0wn(jengka)
    Registration date : 07/09/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by hantu_malam on Fri Oct 01, 2010 6:04 pm

    korang yg g ceranting semua mmg terbaek r...
    trlebih dlu thanx kpada z kaler biru plet PBW1513(klu x slap ak)sbb ulurkn mnyak tuty time mtor n poket ak kring What a Face What a Face What a Face
    z kaler putih plet JFA9314 n catal kuning KAC2642 (pon klu x slap ak) sggup jdi superrman di kljuan 80 sje sbb xnk bgi ak dlm kglapan sorang2... What a Face What a Face What a Face
    walaupon dh dibakar oleh motor ayid,acap ngan roti mse 2(yg len ak xngat r) Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    dan semua yg tlong n suport mtor ak walaupon xtiptop...
    insyaAllah ak psti kn mtor ak xsusahkn korank lgi mse akan dtg lol! lol!
    klu ad event lgi mse akan dtg jgn lupe roger ak...ak nk pulang blik asap kt bdak 3ekor 2 Twisted Evil Twisted Evil (ayid,acap,roti)
    hahaha Razz Razz Razz caaaabbbbbbuuuuuuuuuuttttttttttt..

    Kaer
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 628
    Location : Jay Bee - Bangi
    Registration date : 08/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Kaer on Fri Oct 01, 2010 7:24 pm

    haha...
    awat x gtau 2t kering bro..
    muto sy angkut 2t perakcepat(quicksilver) 3 liter..
    haha..Razz

    md zulfahmi
    Shooter
    Shooter

    Number of posts : 146
    Location : Klate - sri damansara,KL
    Registration date : 17/08/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by md zulfahmi on Fri Oct 01, 2010 7:44 pm

    dh lpas dh,...
    jnj slamat

    MasterSpeed
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1988
    Age : 35
    Location : Semenanjung Malaysia
    Registration date : 29/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by MasterSpeed on Fri Oct 01, 2010 9:10 pm

    terbaik la video fuyoh....hahahah...si ayid bersenam nak ke mane....pi merentas desa menunda RXZ beliau ke...hahahahahaha.....TERBAIK DAN RARE... bounce

    PuTrA
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 435
    Location : Gombak-KL-Uptown Danau kota-Uptown D'mnsara-Downtown Cheras
    Registration date : 08/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by PuTrA on Fri Oct 01, 2010 9:42 pm

    selamat aku pakai TOPENG ngn SPEC HIJAU..org xkenal..aku kan pemalu hehehe lol!

    Ejat KCR
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 813
    Location : ...
    Registration date : 21/03/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Ejat KCR on Fri Oct 01, 2010 10:47 pm

    Fuyoh wrote:OK Sebagai Menunaikan Janji Aku :

    VIDEO LAST PADA HARI PELEPASAN PULANG




    terbaek!!! Smile
    cayalah korang...

    zalmi
    standard

    Number of posts : 6
    Registration date : 25/03/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by zalmi on Sat Oct 02, 2010 2:31 am

    assalamualaikum sumer geng2 rxz malaysia...
    sory geng...xleh nk join g chrting mngu lpas....
    kne g jb...ada event sane...
    otw blk DBD 7341 lak jem...aduss..sakit pale...
    tp xpe...next event...insyaAllah aku attend....
    koreng sumer terbaik...yuhuuuuuu.....

    WDA1500
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 299
    Age : 27
    Location : sungai buloh
    Registration date : 26/04/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by WDA1500 on Sat Oct 02, 2010 6:14 am

    ac4p wrote:WDA-wa dak antu,,
    tu bwak moto laju2,,

    hahahhaha....mner der...ko yg memulakan aksi superman nie...

    WDA1500
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 299
    Age : 27
    Location : sungai buloh
    Registration date : 26/04/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by WDA1500 on Sat Oct 02, 2010 6:16 am

    MasterSpeed wrote:
    ac4p wrote:WDA-wa dak antu,,
    tu bwak moto laju2,,

    peh acap memberi kate2 yang terbaik untuk aku...hahahaha....tq. acap.......

    WA DAK ANTU akan beraksi superman bila malam menjelma.....setiap bulan purnama budak2 ni akan superman di atas pelusuk mane2 24 jam tanpa henti...Very Happy


    klau mcm 2...moto aku kna kuar sebulan skali je la...hahhahah

    WDA1500
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 299
    Age : 27
    Location : sungai buloh
    Registration date : 26/04/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by WDA1500 on Sat Oct 02, 2010 6:21 am

    hantu_malam wrote:korang yg g ceranting semua mmg terbaek r...
    trlebih dlu thanx kpada z kaler biru plet PBW1513(klu x slap ak)sbb ulurkn mnyak tuty time mtor n poket ak kring What a Face What a Face What a Face
    z kaler putih plet JFA9314 n catal kuning KAC2642 (pon klu x slap ak) sggup jdi superrman di kljuan 80 sje sbb xnk bgi ak dlm kglapan sorang2... What a Face What a Face What a Face
    walaupon dh dibakar oleh motor ayid,acap ngan roti mse 2(yg len ak xngat r) Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    dan semua yg tlong n suport mtor ak walaupon xtiptop...
    insyaAllah ak psti kn mtor ak xsusahkn korank lgi mse akan dtg lol! lol!
    klu ad event lgi mse akan dtg jgn lupe roger ak...ak nk pulang blik asap kt bdak 3ekor 2 Twisted Evil Twisted Evil (ayid,acap,roti)
    hahaha Razz Razz Razz caaaabbbbbbuuuuuuuuuuttttttttttt..

    nasib baek....... Rolling Eyes

    Azad
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 707
    Age : 28
    Location : Pontian, Johor now menumpang d Lumut
    Registration date : 20/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Azad on Sat Oct 02, 2010 11:27 am

    haha.. pasni kalo g tluk batik, jalan bidor-manjung jgn superman ha.. dah ramai sgt yg tkorban kat jalan ni..

    Kaer
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 628
    Location : Jay Bee - Bangi
    Registration date : 08/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Kaer on Sat Oct 02, 2010 11:51 am

    Azad wrote:haha.. pasni kalo g tluk batik, jalan bidor-manjung jgn superman ha.. dah ramai sgt yg tkorban kat jalan ni..


    MasterSpeed
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1988
    Age : 35
    Location : Semenanjung Malaysia
    Registration date : 29/05/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by MasterSpeed on Sat Oct 02, 2010 12:38 pm

    Azad wrote:haha.. pasni kalo g tluk batik, jalan bidor-manjung jgn superman ha.. dah ramai sgt yg tkorban kat jalan ni..
    aku takut jalan sabak bernam - bagan datoh......jalan setiawan depan shell tempat fly tu je diaorg tarik...hehehe

    ayid_GKB
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 703
    Location : kuala lumpur(peacehill)
    Registration date : 22/11/2008

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by ayid_GKB on Sat Oct 02, 2010 12:59 pm

    WDA1500 wrote:
    nasib baek....... Rolling Eyes
    ape nsb baik?
    Joi,yg ko nmpk kami bertiga,yg ko ko xperasan,si faiz WDA ni dgn wan BCU tu...laju2 xlaju la diorg ni...si wan,aboy bonceng...bayangkanlah tahap kelajuan diorg,1km dr jauh nmpak lampu brek diorg...

    Gi t.batik start super dr tol jln duta smpai exit bidor la....hahaha

    is
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 919
    Age : 28
    Location : Batu Pahat-Shah Alam
    Registration date : 25/02/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by is on Sat Oct 02, 2010 1:22 pm

    ayid_GKB wrote:
    WDA1500 wrote:
    nasib baek....... Rolling Eyes
    ape nsb baik?
    Joi,yg ko nmpk kami bertiga,yg ko ko xperasan,si faiz WDA ni dgn wan BCU tu...laju2 xlaju la diorg ni...si wan,aboy bonceng...bayangkanlah tahap kelajuan diorg,1km dr jauh nmpak lampu brek diorg...

    Gi t.batik start super dr tol jln duta smpai exit bidor la....hahaha

    gler2...
    xbaek tok kesihatan nie..

    Ejat KCR
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 813
    Location : ...
    Registration date : 21/03/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Ejat KCR on Sat Oct 02, 2010 4:19 pm

    Azad wrote:haha.. pasni kalo g tluk batik, jalan bidor-manjung jgn superman ha.. dah ramai sgt yg tkorban kat jalan ni..




    perghh!!
    ngeri... Crying or Very sad Crying or Very sad

    WDA1500
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 299
    Age : 27
    Location : sungai buloh
    Registration date : 26/04/2010

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by WDA1500 on Sun Oct 03, 2010 9:42 pm

    eh2..aku xpndai nk superman..lain r mcm ko ayid..lompat2 truz superman...hahaha

    Sponsored content

    Re: report: geth ke-3 di cherating( konvoi geli2,saje2,suke2 ke cherating laaa)

    Post by Sponsored content Today at 7:52 am


      Current date/time is Sun Dec 04, 2016 7:52 am