The BROTHERHOOD'S of RXZ Bikerz...


    motor kene curi dalam uthm

    Share

    MasterSpeed
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 1988
    Age : 35
    Location : Semenanjung Malaysia
    Registration date : 29/05/2010

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by MasterSpeed on Mon Sep 06, 2010 6:30 am

    heartbreaker wrote:
    pemalu wrote:guard bias laa..
    bagi nusantra da setel..
    2 yg ssh owg x amanah...

    ni mesti keja2 budak2 pak guard ni gak...kalau tak macam mane leh terlepas...kawalan tak ketat....orang luar sesukati masuk keluar macam tu....Very Happy

    barang_baik
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 219
    Location : kluang johor,bandar baru bangi
    Registration date : 12/09/2009

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by barang_baik on Mon Sep 06, 2010 6:57 am

    heartbreaker wrote:
    barang_baik wrote:kat pos guard xde cctv ke?
    aku pn rasa elk cadangkan ltk cctv kt pondok guard 2...dh byk sgt dh ilang moto uthm nie...

    tapi xtau la kot uthm tu byk jalan tikus hehe

    net
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 869
    Age : 29
    Location : kluang,johor
    Registration date : 03/08/2009

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by net on Mon Sep 06, 2010 8:37 am

    barang_baik wrote:kat pos guard xde cctv ke?

    ak rse dh bersusun cctv kt uthm tu,,
    tp yg jage 2bijik mate je,, cmmane nk tgok cctv yg byk tu,,

    barang_baik
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 219
    Location : kluang johor,bandar baru bangi
    Registration date : 12/09/2009

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by barang_baik on Mon Sep 06, 2010 2:11 pm

    net wrote:
    barang_baik wrote:kat pos guard xde cctv ke?

    ak rse dh bersusun cctv kt uthm tu,,
    tp yg jage 2bijik mate je,, cmmane nk tgok cctv yg byk tu,,

    cctv tu kan record 24 jam..try la tengok balik,brape ari bulan,jam brape..kot2 cctv tu bleh zoom 2km bleh gak nampak muka si maling tu

    pemalu
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 484
    Age : 23
    Location : johor-melaka-n9-kuala lumpur
    Registration date : 13/12/2009

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by pemalu on Mon Sep 06, 2010 4:19 pm

    net wrote:
    barang_baik wrote:kat pos guard xde cctv ke?

    ak rse dh bersusun cctv kt uthm tu,,
    tp yg jage 2bijik mate je,, cmmane nk tgok cctv yg byk tu,,

    cctv dummy je kot..

    roTi^coKLaT
    Moderator
    Moderator

    Number of posts : 942
    Age : 20
    Location : Mersing - Kota Tinggi - Mersing
    Registration date : 28/04/2010

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by roTi^coKLaT on Mon Sep 06, 2010 5:10 pm

    cctv wt2 placing..
    konon2 tempat tue secure la..
    hahahaha...
    ke cctv kosong je?
    just ble tgk mende yg live je..
    xde rekod lngsg ke?

    barang_baik
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 219
    Location : kluang johor,bandar baru bangi
    Registration date : 12/09/2009

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by barang_baik on Mon Sep 06, 2010 7:15 pm

    la..itu macam ka..

    heartbreaker
    Piston King
    Piston King

    Number of posts : 152
    Age : 29
    Location : batu pahat & taiping
    Registration date : 01/08/2010

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by heartbreaker on Tue Sep 07, 2010 12:52 am

    MasterSpeed wrote:
    heartbreaker wrote:
    pemalu wrote:guard bias laa..
    bagi nusantra da setel..
    2 yg ssh owg x amanah...

    ni mesti keja2 budak2 pak guard ni gak...kalau tak macam mane leh terlepas...kawalan tak ketat....orang luar sesukati masuk keluar macam tu....Very Happy
    2la psl kalau awek msk dowg mst tahan,kalau laki lantak la nk g mn pn..hampeh..

    Guest
    Guest

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by Guest on Tue Sep 07, 2010 3:32 am

    hais...dalam uthm pun ade kecurian eh...bahaya....sorry..lambat ucapkan..takziah..

    Sponsored content

    Re: motor kene curi dalam uthm

    Post by Sponsored content Today at 6:31 pm


      Current date/time is Wed Dec 07, 2016 6:31 pm